Comments

Wednesday 5 March 2014

127 Idea & Strategi Pemasaran Online

Posted by at 12:51 Read our previous post
Minat berniaga secara online namun tidak tahu bagaimana mahu bermula. Saya juga begitu dahulu, main redah sahaja. Nasib baik ada cepat tersedar dan mencari cikgu-cikgu serta otai-otai yang baik hati. Saya mahu kongsi satu ebook yang dapat membantu anda untuk melakukan perniagaan secara online.
Ebook ini terdiri 8 subtopik yang berkongsi tips, teknik serta strategi bagi melakukan pemasaran online. Boleh muat turun secara percuma di sini.



Ecover

Idea-idea serta strategi ini boleh dilakukan secara try and error. Ada yang sesuai dengan perniagaan kita ada juga yang kurang sesuai. Saranan saya, baca betul-betul, khatamkan, faham serta lakarkan strategi dan mulakan tindakan. Saya dah bertindak, dalam masa 1 jam saya sudah mula mendapatkan hasil yang tidak dijangka-jangka. Saya doakan ebook ini dapat memberi manfaat buat anda semua.

No comments:

Post a Comment

© NadyAzumA Dynamic Online Tutor Services is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template